Cat -

我没有名字,也没有父母。我生活在北流魂街79地区——草鹿。
我在哪里的记忆除了血的颜色没有其他,周围都是些比起人来说更接近野兽的生物。
对于婴儿的我来说什么时候被踩死了也不奇怪,就在那里,你出现了,北流魂街80地区的更木。从最深的黑暗深处,你瞬间吧我身边的血腥世界瞬间给斩断了,然后,给我起了名字。如果你没有出现,现在我就不会在这里,是的,从那天开始,你就是我的整个世界。

Memory and beauty.

A life, who walks into your life, is determined by fate, but who can stay in your life, it is your decision. And the world that every one of us sees. They are different, and we have you in the world at the same time, and are standing and walking for you?

                                                                                    ——  Cat-

评论

© Cat - | Powered by LOFTER